BESTELLEN

Ik krijg foutmeldingen bij het betalen van mijn bestelling. Hoe kan ik dit oplossen?

Het kan zijn dat niet alle vakjes zijn ingevuld. Controleer of er nog gemarkeerde velden zijn die ingevuld dienen te worden. Lukt het daarna nog niet? Neem dan contact met ons op via info@ecocosmeticx.nl. Wij helpen je graag verder.

Waar kan ik mijn waardebon of kortingsbon invullen?

Je kunt de code invullen bij het besteloverzicht, in het daarvoor bestemde vakje. Vervolgens klik je op toepassen.
Het bedrag van de actiebon of kortingsbon wordt dan met de totaalprijs verrekend.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren. Kan dat?

Ja dat kan. Zodra je een bestelling hebt geplaatst kun je contact met ons opnemen via de mail. Mail je ordernummer naar info@ecocosmeticx.nl en je bestelling zal zo spoedig mogelijk worden geannuleerd. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van de annulering.

Ga voor meer informatie over bestellen naar: Bestellen

BETALEN

Op welke wijzen kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL en Banc Contact (België). De betalingen worden afgehandeld door Mollie Payments. Mollie Payments is gespecialiseerd in veilig onlinebetalingen.

VERZENDEN

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor de samples zijn € 3,95 per 5 samples.

De verzendkosten voor Evolve Beauty en Likami producten zijn gratis bij bestellingen boven de € 25,00. Bestellingen onder de € 25,00 bedragen € 7,50 aan verzendkosten.

De verzendkosten voor Madara producten zijn gratis bij bestellingen boven de € 60,00 euro. Bestellingen onder de € 60,00 bedragen € 5,90 aan verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Is het product voorradig en heeft u op werkdagen voor 13.00 uur besteld, dan wordt de bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd. Wij streven ernaar om de bestelling dezelfde werkdag nog te verzenden.

Waar wordt mijn bestelling afgeleverd?

Het pakket wordt afgeleverd op het door u opgegeven bezorgadres.

Kan ik zelf mijn pakketvolgen?

Ja. Je ontvangt een track en trace code zodra jouw bestelling verzonden wordt. Voor het brievenbuspakje hoef je niet thuis te zijn.

RETOURNEREN

Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt zonder opgave van redenen binnen een termijn van 14 werkdagen (na ontvangst) de producten per e-mail reclameren.

Kijk voor de het retourbeleid bij de aangesloten leveranciers/webshops die jouw producten hebben bezorgd.

Samples kun je retourneren bij Ecocosmeticx.nl

Madara Cosmetics voor Madara bestellingen.

Beaupharma BV voor Evolve Organic Bauty en Likami bestellingen.

Het is van belang dat de de producten niet heeft geopend en/of gebruikt. Zodra het product bij ons binnen is, wordt na wens een ander product verstuurd of het bedrag (binnen 30 dagen) teruggestort op jouw rekening.

Het terugstorten van uw geld is helaas niet mogelijk indien:
• u het product al gebruikt heeft of beschadigd is. 
• u niet tijdig reclameert en retour stuurt

Je betaalt zelf de kosten van de retourzending.

 

Wat is het herroepingsrecht en hoe maak ik daar gebruik van?

Met het herroepingsrecht heb je het recht heeft binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van reden de koopovereenkomst te ontbinden. Om van dit recht gebruik te maken dien je het herroepingsfomulier binnen 14 dagen naar de leverancier van jouw bestelling te mailen.

 

Ik heb een artikel net ontvangen en nu is het afgeprijsd, heb ik recht op een verrekening?

Voor artikelen geldt altijd de prijs en de actie die op het moment van bestelling voor het artikel werd vermeld. Overigens is een ondernemer volgens de Nederlandse wet vrij om zijn producten af te prijzen. U bepaalt, als consument, zelf wanneer u tot aankoop overgaat. U hebt geen recht op teruggaaf van het prijsverschil, als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.

Heb je nog vragen? Dan kun je ons bereiken via info@ecocosmeticx.nl

Search
×